Wrastające paznokcie Łódź

Kiedy paznokieć wrasta w skórę i uszkadza go, powodując przy tym nadwrażliwość, wówczas oznacza to, że mamy problemem z paznokciem wrastającym . Cechą takich paznokci jest to, że rośniecie na boki, zakrzywiania się oraz podwija. Towarzyszy temu nieestetyczne zaczerwienienie i ból podczas chodzenia, uniemożliwiający normalne funkcjonowanie. Ignorowanie tych sygnałów prowadzi do zaostrzenia bólu, a w konsekwencji do stanu zapalnego. Niewłaściwe leczenie z czasem może również doprowadzić do infekcji bakteryjnej.
W przypadku wrastających lub wkręcających się paznokci specjalista podolog, już po pierwszej wizycie potrafi uśmierzyć ból. Na pierwszej wizycie specjalista zaproponuje indywidualną terapię leczenia.

Wrastające paznokcie mogą mieć różne przyczyny:

• źle dobrane obuwie ( wysokie obcasy, zbyt wąskie obuwie)
  • nieprawidłowe obcinanie paznokci
  • uwarunkowania genetyczne
  • deformacje ortopedyczne
  • przerośnięcie wałów okołopaznokciowych
  • mechaniczne urazy płytki
  • nadmierna suchość bądź potliwość skóry stóp
  • nieodpowiednia profilaktyka po zabiegu chirurgicznym wycięcia wrastającego paznokcia, niestety problem często powraca ze zdwojoną siłą

W gabinecie podologicznym Dominika Seliga oferuje Państwu nieinwazyjne i przede wszystkim bezpieczne metody leczenia wrastających paznokci, a sukces każdej prowadzonej terapii tkwi w doborze najlepszego rozwiązania do konkretnego problem, z zachowaniem najwyższych zasad bezpieczeństwa i higieny.

Metody leczenia wrastających paznokci w gabinecie podologicznym Łódź.
  • Klamra ortonyksyjnaFrasera jest jedną z najlepszych metod korekcji wrastających lub wkręcających się paznokci. Klamry te najłatwiej porównać do aparatu ortodontycznego zakładanego na zęby. Mają one za zadanie wyprostować paznokcie i przywrócić ich odpowiedni tor wzrostu. Wśród ich licznych zalet, warto wymienić bezbolesny proces aplikacji oraz skuteczne niwelowanie bólu – dolegliwości bólowe ustępują często już na pierwszej wizycie zaraz po założeniu klamry na paznokieć wrastający. Dodatkowo klamry nie dają dyskomfortu podczas codziennego noszenia. Zupełnie nie są odczuwalne w bucie , można swobodnie chodzić, a nawet uprawiać sporty.
    Czas leczenia wrastającego paznokcia jest indywidulany i zależy od rodzaju schorzenia. W niektórych przypadkach może zająć nawet kilka miesięcy. Efekt korekty paznokcia często widoczny jest już na samym początku terapii natomiast dla utrzymania efektu zaleca się nosić taką klamrę przez dłuższy czas, nawet kilka miesięcy.
  • Klamra Tytanowa -to kolejna przeze mnie oferowana metoda leczenie w Gabinecie Podologicznym Dominika Seliga.
    To również bezpieczna i w pełni bezinwazyjna metoda leczenia wrastających oraz wkręcających się paznokci. Do korekty używa się w tym wypadku drutu TI NI który przytwierdzany jest do płytki paznokciowej za pomocą specjalistycznego kompozytu. Długość leczenia również zależna jest od rodzaju i zaawansowania schorzenia.